تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

نمایشگاه الکامپ و تلکام جنوب کشور در شیراز گشایش یافت

  • 17 مرداد 1396 - 11:17
نمایشگاه الکامپ و تلکام جنوب کشور در شیراز گشایش یافت
نمایشگاه الکامپ و تلکام جنوب کشور از امروز سه‌شنبه ۱۷ مرداد در شیراز آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: این نمایشگاه شامل شانزدهمین نمایشگاه بین المللی رایانه، الکترونیک و ماشین‌های اداری، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی اینترنت، مخابرات و ارتباطات و چهارمین نمایشگاه تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ است.
عبدالناصر اسکندری افزود: در این نمایشگاه آخرین و به روزترین دستاوردهای این صنعت شامل سخت افزار و نرم افزار توسط ۱۷۰ شرکت داخلی و نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی در قالب ۳۸۰ غرفه در چهار سالن حافظ، سرو، بهار و نرگس در معرض بازدید علاقمندان قرار گرفته است.
اسکندری افزود: این دستاورد‌ها در زمینه‌های تجهیزات شبکه و اینترنت، تجهیزات مخابرات، نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، گوشی‌های تلفن همراه، رسانه‌های دیجیتالی، تجارت و آموزش الکترونیک، دوربین های مداربسته، سیستم‌های امنیتی و هوشمند سازی، ماشین‌های اداری و چاپگرها، نمایشگرهای LED، دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد و انواع لوازم جانبی است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور استان‌های فارس، تهران، البرز، تبریز، اصفهان، بوشهر، یزد و خراسان رضوی و نمایندگان محصولات خارجی از  آلمان، آمریکا، کره، ژاپن، چین، مالزی، تایوان، هند، سنگاپور، تایلند و ترکیه برگزار شده است .
اسکندری اعلام کرد: برگزار کنندگان این نمایشگاه تا ۲۰ مرداد پذیرای بازدید علاقمندان، متخصصان و فعالان این عرصه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز هستند.

دیدگاه