تاریخ : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024

وزیر اطلاعات اتهام جاسوسی «دختر رییس قوه قضاییه» را تکذیب کرد

  • 12 مهر 1396 - 7:10
وزیر اطلاعات اتهام جاسوسی «دختر رییس قوه قضاییه» را تکذیب کرد

به دنبال انتشار گزارش هایی در فضای مجازی در خصوص زهرا دختر آیت‌الله صادق لاریجانی، رییس قوه قضاییه، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، روز سه‌شنبه ۱۱ مهرماه گفت که «هیچ کدام از اعضای خانواده رییس قوه قضاییه در مظان اتهام جاسوسی نیستند.»

برخی منابع در روزهای گذشته گزارش داده بود که «زهرا اردشیر لاریجانی مشهور به (خانم وحید) دختر صادق آملی لاریجانی» به جاسوسی برای بریتانیا متهم و بازداشت شده است.

این در حالی است که وزیر اطلاعات روز سه شنبه در پاسخ به سئوال خبرنگار ایسنا در این خصوص گفته است:« یگانه مرجع حرفه‌ای تشخیص اقدامات جاسوسی در کشور، معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات است که این معاونت نیز هیچ‌گونه اثری از اقداماتی که حتی ظن جاسوسی در مورد آن وجود داشته باشد درباره هیچ‌یک از اعضای خانواده آیت‌الله آملی ‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه مشاهده نکرده است.»

محمود علوی می‌گوید، طرح موضوع جاسوسی فرزند رییس قوه قضاییه «با هدف وارد آوردن آسیب به اعتماد مردم نسبت به مسئولان ارشد نظام جمهوری اسلامی» طرح شده است.

وزیر اطلاعات همچنین در خصوص برخی از شایعات درباره دستور حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران، برای رسیدگی به اتهام جاسوسی یکی از بستگان رئیس دستگاه قضایی» گفته است:«این مطلب از اساس دروغ بوده و طبعا تمام ادعاهای پیرامون آن نیز دروغ و ناشی از خیال‌پردازی‌های طراحان چنین شایعاتی است. »

 

 

دیدگاه