وزیر پیشنهادی اطلاعات: به مرتبطین کانال آمدنیوز تذکر دادیم

  • 18 مرداد 1396 - 12:42
وزیر پیشنهادی اطلاعات: به مرتبطین کانال آمدنیوز تذکر دادیم

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت که در خصوص کانال آمدنیوز به مرتبطین این کانال تذکر دادیم و اقدامات در زمینه ایجاد جنگ روانی علیه این کانال راه افتاده است.

کانال آمدنیوز از جمله کانال‌های تلگرامی است که اخبار آن واکنش‌های زیادی به دنبال داشته است. سام محمودی‌سرابی یکی از روزنامه‌نگاران که در خارج از کشور زندگی می‌کند، مدتی قبل اعلام کرد که سردبیری این کانال را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، علوی روز چهارشنبه ۱۸ مرداد در نشست فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: سیاست و امکان وزارت اطلاعات در خصوص کانال‌ها، برنامه پلیسی نیست و اینگونه برخوردها در قبال فعالان مدنی جدای از عناصر ضد انقلاب را در شان یک جامعه رشد یافته نمی‌دانیم.

او افزود: در مورد ادمین کانال‌های داخلی می‌توانیم افراد را احضار کنیم و به دستگاه قضایی تحویل دهیم و دخالتی در کار قاضی نداریم.

اسفند ماه سال گذشته شماری از مدیران کانال‌های تلگرامی حامی دولت از سوی سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شدند. این فعالان در روزهای اخیر و با قرار وثیقه آزاد شده‌اند.

سیدمحمود علوی که در دولت پیشین روحانی وزیر اطلاعات بود، به عنوان وزیر پیشنهای این وزارت‌خانه در دولت آینده نیز معرفی شده است.

او اهل شهرستان لامرد فارس است.

دیدگاه