«کشته شدن چهار نفر با پرچم داعش در جنوب ایران»

  • 23 خرداد 1396 - 9:13
«کشته شدن چهار نفر با پرچم داعش در جنوب ایران»

نیروی انتظامی ایران از کشته شدن چهار نفر از نیروهای گروه موسوم به دولت اسلامی یا داعش در جنوب کشور خبر داده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان بر اساس کارت شناسایی افراد کشته شده٬ اعلام کرده است که دو نفر از آنان غیر ایرانی بوده‌اند و هویت دو نفر دیگر هم هنوز شناسایی نشده است.

عزیزالله ملکی٬ فرمانده نیروی انتظامی استان هرمزگان گفته است که این چهار نفر در یک عملیات “پیچیده” شناسایی و هنگام درگیری با نیروی انتظامی در کوهستان‌های رودان در شرق این استان کشته شده‌اند.

خبرگزاری‌های ایران تصویر چهار جسد٬ یک پرچم داعش٬ و مقداری اسلحه و مهمات را منتشر کرده‌اند.

بعد از حمله‌های روز چهارشنبه هفته گذشته در تهران٬ مقام‌های امنیتی ایران با اعلام خبر دستگیری‌های گسترده “نیروهای داعش در ایران” و شناسایی “عاملان حمله‌ها” سعی کرده‌اند به شهروندان این کشور اطمینان بدهند که بحران کنترل شده است. از روز پنج‌شنبه هجدهم خرداد ماه ده‌ها نفر بازداشت شده‌اند.

نیروی انتظامی ایران از مردم خواسته موارد مشکوک را گزارش کنند.

تدابیر جدید امنیتی در مجلس

به دنبال انتقادهای مطرح شده از چگونگی ورود عاملان حمله پنج‌شنبه به مجلس٬ یکی از اعضای هیات رییسه مجلس خبر داد که “برای جلوگیری از حوادث تروریستی در مجلس فضاهای امنیتی جدید تعبیه می‌شود.”

اکبر رنجبرزاده گفته است که نصب درهای آهنی یکی از پیشنهادهایی است که تا چند روز آینده درباره آن تصمیم گرفته خواهد شد.

محمود صادقی٬ نماینده تهران در مجلس هم از چیدن گونی‌های شن برای سنگربندی مجلس خبر داد و در توییترش نوشت: “مگر اینجا میدان جنگه؟ این در حالی است که مجلس یک سیستم هشدار نداره.”

در حملات چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۸ نفر شهید شدند.

دیدگاه