روحانی: در پادگان‌ها به مردم ناهار ندهید

  • 26 اردیبهشت 1396 - 17:27
روحانی: در پادگان‌ها به مردم ناهار ندهید

حسن روحانی در تجمع انتخاباتی خود در زنجان خطاب به رقیبانش گفت: “به روستاها نروید و به مردم دروغ بگویید. با اتوبوس مردم را جمع نکنید. در پادگان به آنها ناهار ندهید. ایران همین سه چهار روز نیست.”

به گزارش رسانه‌ها، او همچنین گفت: “آنهایی که می‌خواهند قدرت در انحصار یگ گروه خاص باشد به آنها می‌گوییم قدرت ایران متعلق به همه ایران است. ما حصر قدرت در کشور را نمی‌پذیریم، ما حصر ایران را نمی پذیریم، ما تحریم ایران را نمی‌پذیریم.”

آقای روحانی همچنین گفت: “همه کارمندان صداوسیما افراد خوبی هستند و خبرنگاران و تولیدکنندگان آن رسانه نیز زحمتکش هستند و ما آنها را دوست داریم. اما این رسانه گرفتار یک باند سیاسی شده است.”

صداوسیمای ایران بارها به جانبداری از یک جناح سیاسی متهم شده است. در آغاز تبلیغات انتخاباتی ابراهیم رئیسی در نامه‌ای به رئیس این رسانه خواهان پرهیز آن از جانبداری از آقای روحانی شد.

آقای روحانی همچنین گفته است: “من نمی‌خواهم از شورای نگهبان درخواست کنم که نظارت کنند اما از جوانان می‌خواهم که در این زمینه نظارت داشته باشند.”


انتخابات

  • روز جمعه ۲۹ اردیبهشت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراها برگزار می‌شود
  • مهلت تبلیغات انتخاباتی کمتر از دو روز دیگر (۸ صبح پنج‌شنبه) به پایان می‌رسد
  • محمدباقر قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی از نامزدی انصراف داده است
  • انتظار می‌رود اسحاق جهانگیری به نفع حسن روحانی انصراف دهد
  • لحن نامزدها در روزهای اخیر تندتر شده است

دیوار

ابراهیم رئیسی، رقیب اصلی آقای روحانی، امروز در تجمعی در بوشهر از دولت حسن روحانی برای اینکه “همه‌چیز مردم را به سند برجام متصل می‌کنند” انتقاد کرد و درباره سیاست خارجی آقای روحانی گفت: “این دیپلماسی التماسی بوده درحالی که باید با دیپلماسی انقلابی مشکل جامعه را حل کرد.”

آقای رئیسی گفت: “شما می‌گویید چرا من می‌گویم سفره‌های مردم هر روز کوچکتر می‌شود و فقر گسترش می‌یابد. شما می‌گویید چرا می‌خواهید دیوار بکشید؟ بله، من بین چپاولگران حقوق مردم و مردم دیوار می‌کشم.”

حسن روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود رقیبانش را متهم کرد که می‌خواهند بین زنان و مردان “دیوار بکشند”.

طرفداران آقای روحانی نیز در روزهای اخیر با انتشار عکس‌هایی از تجمع‌های انتخاباتی آقای رئیسی جداسازی جنسیتی در این تجمع‌ها را برجسته کرده‌اند.

 

 

دیدگاه