تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

لغو سخنرانی کرباسچی در گرمسار به پیشنهاد خودش بود

  • 13 اردیبهشت 1396 - 15:21
لغو سخنرانی کرباسچی در گرمسار به پیشنهاد خودش بود

یک منبع امروز چهارشنبه به پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی حسن روحانی گفت که «بر خلاف اخبار منتشر شده از سوی برخی رسانه ها مبنی بر جلوگیری از سخنرانی کرباسچی در گرمسار لغو این برنامه با پیشنهاد کرباسچی انجام شد.»

برخی رسانه ها از جلوگیری از سخنرانی غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در گرمسار خبر داده‌ بودند. به گزارش این خبرگزاری‌ها، کسانی جلوی سخنرانی آقای کرباسچی را گرفته‌اند که از سخنان او در مورد حضور نظامی ایران در سوریه خشمگین بودند.

با این حال پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی حسن روحانی به نقل از یک «منبع آگاه» گزارش داده که غلامحسین کرباسچی با حضور در شهرستان سرخه ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در این شهر را افتتاح کرد و بعد از افتتاح ستاد در سرخه، کرباسچی برای شرکت در برنامه حامیان دولت عازم گرمسار بود که به او خبر می دهند عده ای برای بر هم زدن برنامه  در گرمسار فضا را متشنج کرده اند. کرباسچی نیز برای جلوگیری از تشنج و تقابل و برهم خوردن فضای سالم انتخاباتی از ورود به گرمسار و حضور در برنامه انتخاباتی حامیان دولت در این شهرستان خودداری کرد.

کرباسچی چند روز پیش در یک سخنرانی در اصفهان گفته بود: «ما هم دلمان می‌خواهد در سوریه و لبنان و یمن صلح برقرار شود. دفاع از مظلوم بشود و شیعیان آن جا تقویت بشوند. ولی این کار فقط با پول دادن و اسلحه خریدن و کشتن و زدن درست می‌شود؟ّ»

پس از انتشار ویدیوی بخش‌هایی از این سخنرانی، دادگستری اصفهان علیه او اعلام جرم کرد.

آقای کرباسچی گفته است که سخنان او به صورت تقطیع شده منتشر شده.»

 

دیدگاه