افتتاح ستاد انتخاباتی «اصولگرایان حامی روحانی»

  • 12 اردیبهشت 1396 - 8:39
افتتاح ستاد انتخاباتی «اصولگرایان حامی روحانی»

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس ایران، از تشکیل ستاد تبلیغاتی “اصولگرایان حامی حسن روحانی” خبر داد.

به گزارش رسانه‌ها، آقای نعمتی ۱۱ اردیبهشت در مراسم افتتاحیه ستاد تبلیغاتی اصولگرایان حامی حسن روحانی گفت: “اصولگرایی فقط جمنا نیست.”

آقای نعمتی افزود: “بیرون از جمنا هم بسیاری از اصولگرایان هستند که رای بسیار دارند و امروز در اینجا برای حمایت از روحانی اصولگرایان معتدل جمع هستند.”

جمنا یا “جبهه متحد نیروهای انقلاب”، بزرگترین ائتلاف انتخاباتی اصولگرایان منتقد دولت است که ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف، به نمایندگی از آن در انتخابات کاندیدا شده اند.

بهروز نعمتی، که از نمایندگان اصولگرای مدافع دولت است، اعلام کرد که در راس ستاد اصولگرایان حامی حسن روحانی یک “شورای عالی سیاست‌گذاری” و ذیل آن یک “شورای راهبردی” قرار خواهد داشت.

آقای نعمتی افزود: “کشور را به ۸ قسمت تقسیم کردیم. ما ۱۶ کمیته در کمیته اقشار داریم و ۵ معاونت هم برای ستاد در نظر گرفتیم. از فردا در تهران ستاد مردمی فعال خواهد شد و در کشور هم از فردا کار را شروع می‌کنیم.”

وی همچنین خبر از راه اندازی سایتی به نام “اصولگرایان معتدل” داد.

خبر آغاز به کار رسمی ستاد اصولگرایان حامی حسن روحانی در حالی اعلام شده که امروز، علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران نیز، وعده افزایش دو یا سه برابری یارانه‌ها را غیرممکن دانسته است.

آقای لاریجانی، که از اصولگرایان حامی آقای روحانی است، امروز در قم گفت: “سالانه یک میلیون و پانصد هزار میلیارد ریال یارانه در ایران داده می شود که با توجه به درآمدها و هزینه‌های دولت، افزایش آن امکان پذیر نیست چرا که دولت پولی برای پرداخت آن ندارد. ”

ابراهیم رئیسی، از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایران، اخیر گفته بود در صورت پیروزی در این انتخابات، یارانه سه دهک پایین جامعه را تا سه برابر افزایش خواهد داد.

دیدگاه