رئیس ستاد رئیس ستاد انتخاباتی همتی در شیراز: قهر با صندوق رای تغییر ایجاد نمی‌کند

  • 26 خرداد 1400 - 14:03
رئیس ستاد رئیس ستاد انتخاباتی همتی در شیراز: قهر با صندوق رای تغییر ایجاد نمی‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در شهرستان شیراز با تاکید بر اینکه در این شرایط هیچ فردی این اجازه را ندارد که مردم را بیش از پیش دلزده یا آن‌ها را بابت واکنش نشان دادن در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی سرزنش و نکوهش کند، گفت: با رای ندادن و قهر از صندوق‌های رای تغییری حاصل نمی‌شود.

لیلا دودمان در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه ۲۸ خرداد، روز انتخابات ریاست جمهوری، آزمون بزرگ حفظ جمهوریت برای همه ما است، عنوان کرد: اکنون کشور در پیچی خطرناک قرار دارد، پیچی که غفلت از آن باعث می‌شود به دره‌ای آسیب‌زا و برگشت ناپذیر سقوط کنیم.

دودمان با بیان اینکه چگونگی و میزان حضور مردم می‌تواند کشور را برای عبور از یک پیچ خطرناک کمک کند، گفت: همه می‌دانیم دلخوری‌ها وجود دارد، دلزدگی هست، مسائل اقتصادی مردم را به ستوه آورده، سفره‌ها کوچک و کوچک‌تر شده و تحریم‌های ظالمانه نیز فشار را دو چندان کرده‌ است و مردم از مدیریت نامناسب و افزایش فاصله بین غنی و فقیر شکایت دارند.

رای ندادن شرایط را تغییر نمی‌دهد

رئیس ستاد رئیس ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی شهرستان شیراز ادامه داد: در این شرایط برخی از مردم قصد دارند نارضایتی خود را نسبت به وضع موجود با نیامدن در عرصه انتخابات اعلام کنند و اعتراض خود را با رای ندادن به نمایش بگذارند؛ اما آیا راه حل درست در شرایط فعلی رای ندادن است؟ 

دودمان با تاکید بر اینکه در این شرایط هیچ فردی این اجازه را ندارد که مردم را بیش از پیش دلزده کرده یا آن‌ها را بابت واکنش نشان دادن در مقابل مشکلات اقتصادی و اجتماعی سرزنش و نکوهش کند، افزود: اما آن‌چه که ما را بر آن می‌دارد که دست از صندوق رای نشوییم و به آن تمسک بجوییم اینست که راه حل دیگری برای حرکت در مسیر توسعه وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: توسعه نه از قهر و خشونت بلکه از مدارا و تعامل سرچشمه می‌گیرد و ما انسان‌های تعامل و مدارا در روزهای سخت هستیم.

رئیس ستاد رئیس ستاد انتخاباتی همتی شهرستان شیراز که معتقد است تا زمانی که با یکدیگر متحد نشده‌ایم و تصمیم به همکاری و تعامل نگرفته‌ایم، نمی‌توانیم دم از دلبستگی به توسعه و سرافرازی وطن خود بزنیم‌، گفت: امروز و در آستانه‌ پایان خرداد و درحالی که مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده ایم، انتخابات محک خوبی برای سنجش عیار ایستادگی ماست.

انتخابات هنوز هم می‌تواند در نجات کشور از گردنه مصائب موثر باشد

دودمان اعتقاد دارد که انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با تمام آن‌چه رخ داده و علیرغم قهر و دلزدگی مردم، اما هنوز هم می‌تواند تاثیر بسزایی در نجات کشور از مصائب و مشکلات لاینحل اقتصادی و اجتماعی داشته باشد.

این فعال سیاسی اظهار کرد: شاید بتوان اینگونه به مسئله انتخابات و رای دادن نگاه کرد که مشکلات اقتصادی نه دلیلی برای عدم حضور بلکه محرکی برای شرکت در انتخابات است تا بتوانیم با انتخابی صحیح سرنوشت خویش را به دست خویش رقم بزنیم و بهترین راه موجود را برگزینیم.

دودمان تاکید کرد: همه ما حق انتخاب داریم و باید از حق‌مان دفاع و استفاده کنیم.

دیدگاه