استاندار فارس: امکانات ارتش در استان نیازمند ارتقاست

  • 01 اردیبهشت 1400 - 12:41
استاندار فارس: امکانات ارتش در استان نیازمند ارتقاست

استاندارفارس، با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین امکانات مورد نیاز ارتش در این استان گفت: به رغم این اقدامات با توجه به رشد نیروهای ارتش در فارس، نیازمند ارتقای امکانات و خدمات ارتش در استان هستیم.

عنایت‌الله رحیمی، سه‌شنبه در آیین افتتاح مجتمع مسکونی ۱۵۲ واحدی کارکنان نیروی زمینی ارتش در شیراز افزود: برای رفع مشکلات و تامین نیازهای تمام نیروهای نظامی و امنیتی استان آماده هرگونه همکاری هستیم.

او ادامه داد: نیروهای ارتشی در هر مقطع و زمانی که کشور و مردم به حضور و کمک آنها نیاز پیدا کرده‌اند بدون هیچ ادعا و چشم‌داشتی در صحنه حضور یافته‌اند و به ویژه در دوران دفاع مقدس، ارتشیان سرافراز نقش عمده‌ای در پیروزی‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشته‌اند.

وی بیان کرد: استان فارس با توجه به حضور تعداد قابل توجهی از یگان‌های نظامی به ویژه ارتش در آن، نیازمند توجه ویژه ای برای تامین امکانات مورد نیاز است که بر همین اساس، پاسخگویی به نیازهای نیروهای ارتش در فارس نیز در دستور کار فرماندهان ارشد ارتش در این استان قرار گرفته است.

رحیمی گفت: سازماندهی برای تامین مسکن نیروهایی که مدافعان امنیت کشور هستند از جمله اقداماتی است که در سال‌های اخیر با جدیت پیگیری شده و تعاونی مسکن نیروهای ارتش در این استان اقداماتی برای تامین مسکن اعضا انجام داده و مدیریت ارشد استان نیز صدور مجوزهای مورد نیاز و توافق‌ با دستگاه‌هایی مانند شهرداری، اوقاف و راه و شهرسازی را برای این تعاونی تسهیل کرده است که نتیجه آن افتتاح برخی پروژه‌ها در این زمینه است.

استاندار فارس گفت: هرچند خدمات ارزشمند نیروهای مسلح را نمی‌توان جبران کرد اما خانواده‌های این عزیزان نیازمند زندگی همراه با آرامش هستند.

وی افزود: امروز در زمین‌های متعلق به ارتش کارهای مقدماتی برای ساخت دیگر مجتمع‌های مسکونی نیز صورت گرفته و در صورت پیگیری از سوی ارتش، در شیراز و در کازرون امکان ساخت مجتمع‌های مسکونی بیشتری برای نیروهای ارتش وجود دارد و استانداری در این زمینه حمایت و همراهی خواهد کرد.

دیدگاه