تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

آماده‌باش هزاران پلیس برای برگزاری «انتخابات امن» در ایران

  • 02 اردیبهشت 1396 - 22:38
آماده‌باش هزاران پلیس برای برگزاری «انتخابات امن» در ایران

فرمانده نیروی انتظامی روز شنبه ضمن اشاره به آماده‌باش «۳۰۰ هزار نیرو» با هدف برگزاری «انتخابات امن»، خبر داد که پلیس فتا همه کانال‌های تلگرامی را در دوران انتخابات زیر نظر دارد و با «کوچک‌ترین تخلفی» برخورد خواهد شد.

به گزارش روز شنبه، دوم اردیبهشت، در خبرگزاری مهر٬ حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی، این خبر را در جمع خبرنگاران و درباره اولویت‌های ناجا برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران بیان کرد.

به گفته وی٬ ناجا با «آمادگی کامل و توان حداکثری آماده برگزاری انتخاباتی امن» است و این نیرو «با ۳۰۰ هزار نفر نیرو در انتخابات حضور دارد.»

آقای اشتری در ادامه در مورد برگزاری هر گونه تجمع بدون مجوز هشدار داده و افزود که «هرگونه تجمع باید با مجوز باشد. بدون مجوزها را ناجا برخورد می کند.»

وی درباره استفاده از فضای مجازی از سوی نامزدهای انتخابات نیز افزود که افراد و احزاب در این زمینه باید در چارچوب «دستور‌العمل‌های» ستاد انتخابات وزارت کشور فعالیت کنند.

وی اضافه کرد که «پلیس فتا همه کانال‌ها [در تلگرام] را رصد می‌کند و با متخلفین برخورد می‌شود».

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

دیدگاه