نام‌نویسی ۱۵۴ داوطلب جدید در شیراز؛حضور ۴۷ زن بین داوطلبان

  • 26 اسفند 1399 - 12:17
نام‌نویسی ۱۵۴ داوطلب جدید در شیراز؛حضور ۴۷ زن بین داوطلبان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: در ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی، در شیراز ۱۵۴ نفر نام نویسی کردند.

محمدرضا امیری شامگاه دوشنبه ۲۵ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: ششمین روز از مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر در شیراز با نام‌نویسی ۱۵۴ داوطلب به پایان رسید که از این تعداد ۱۳۵ نفر مرد و ۱۹ نفر زن هستند.

امیری با بیان اینکه تا پایان امروز ۳۹۳نفر در شیراز نام‌نویسی کرده‌اند، گفت: از کل ثبت‌نام شدگان، ۱۸۹ نفر حضوری و ۲۰۴ به صورت غیر حضوری نام نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۳۴۶ نفر مرد و ۴۷ نفر زن هستند.

به گفته رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز، جوان‌ترین داوطلب ثبت‌نام شده در این شهر ۲۵ سال و مسن‌ترین داوطلب ۶۶ سال سن دارند.

امیری با اشاره به آمار ثبت‌نام شدگان نهایی در ستاد انتخابات شهرستان شیراز به تفکیک، گفت: ۳۲۷ نفر در حوزه انتخابیه شیراز، ۴۵ نفر در شهر صدرا، ۱۴ نفر در خان‌زنیان و ۷ نفر در داریون ثبت‌نام کرده‌اند.

او به سطح تحصیلات داوطلبان هم اشاره کرد و افزود: ۲۹ داوطلب دارای تحصیلات دکتری، ۱۶۱ داوطلب دارای تحصیلات کارشناسی ارشد، ۱۸۱ داوطلب دارای تحصیلات کارشناسی، ۱۳ نفر داوطلب دارای تحصیلات فوق دیپلم و ۹ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.

به گزارش ایسنا، ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از ساعت ۸ صبح ۲۰ اسفند آغاز شده و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند به مدت ۷ روز ادامه دارد.

دیدگاه