عضو حزب مهدی کروبی: درباره حصر و انتخابات با رهبری گفت‌و‌گو کردیم

  • 26 فروردین 1396 - 19:23
عضو حزب مهدی کروبی: درباره حصر و انتخابات با رهبری گفت‌و‌گو کردیم

محسن رهامی، دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، از دیدار خود با آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب خبر داده و گفته است که درباره رفع حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی با رهبری گفت‌و‌گو کرده است.

آقای رهامی به خبرگزاری ایلنا گفته است که این دیدار روز چهارشنبه گذشته (۲۳ فروردین)  انجام شد و در آن رسول منتجب‌نیا از اعضای حزب اعتماد ملی هم حضور داشته است.

آقای رهامی و آقای منتجب‌نیا هر دو عضو این حزب به دبیرکلی مهدی کروبی هستند. آقای کروبی اکنون بیش از ۶ سال است که در حصر خانگی است.

منابع خبری می‌گویند که در این دیدار رسول منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی، “بر لزوم وجود کانال ارتباطی میان اصلاح‌طلبان و رهبری تاکید کرده و از حضور دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا در جریان اداره کشور، سخن گفته است.”

درخواست رفع حصر یکی از موضوعاتی که هر از چندی از سوی چهره‌های سیاسی اصلاح طلب و برخی از نمایندگان مجلس همچون علی مطهری مطرح می‌شود.

آقای رهامی گفته است که مشروح این دیدار را بعد از ثبت نام در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌کند.

او در ساعات پایانی مهلت ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، برای نام نویسی به وزارت کشور ایران رفت.

محمد هاشمی،برادر اکبر هاشمی رفسنجانی و رئیس پیشین صداوسیما، که او هم برای نامزدی درانتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده، پیش از این گفته بود حسن روحانی نتوانسته “نظر مسئولان و بزرگان نظام” را برای شکستن حصر خانگی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد جلب کند.

انتخابات ریاست جمهوری ایران حدود یک ماه دیگر (۲۹ اردیبهشت) همزمان با انتخابات شوراها و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

دیدگاه