تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

پنج نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شدند

  • 17 فروردین 1396 - 19:16
پنج نامزد اصولگرایان برای انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شدند

پنج نامزد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) در دومین مجمع ملی این جبهه با برگزاری انتخابات انتخاب شدند تا در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نام نویسی کنند.

 به گزارش خبرگزاری ایرنا، سیدابراهیم رییسی با دو هزار و ۱۴۷ رای، علیرضا زاکانی با هزار و ۵۴۶ رای، مهرداد بذرپاش با هزار و ۴۰۴ رای، محمدباقر قالیباف با هزار و ۳۷۳ رای و پرویز فتاح با ۹۹۴ رای پنج نامزدی هستند که از میان ۱۰ نامزد انتخاب شده در نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برگزیده شدند.

سیدابراهیم رییسی، پرویز فتاح، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، حمیدرضا حاجی بابایی، عزت‌الله ضرغامی، مهرداد بذرپاش، علی نیکزاد، رستم قاسمی و محسن رضایی ۱۰ نامزد جبهه نیروهای انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری بودند که در انتخابات امروز پنج نفر از آنان برگزیده شدند.

انتخابات برای انتخاب این پنج نامزد امروز پنجشنبه در مجمع ملی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در شهر آفتاب برگزار شد که در این انتخابات از مجموع ۵۹ صندوق اخذ رای دو هزار و ۳۷۸ رای اخذ شد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

نام نویسی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از سه شنبه هفته آینده(۲۲ فروردین) آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

دیدگاه