استاندار فارس: تمام ورودی‌های شیراز و فارس برای پیشگیری از کرونا کنترل شود

  • 19 اسفند 1398 - 15:29
استاندار فارس: تمام ورودی‌های شیراز و فارس برای پیشگیری از کرونا کنترل شود

عنایت‌الله رحیمی ، استاندار فارس در قالب مصوبات قبلی ستاد فرماندهی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا خواستار تشدید کنترل‌های لازم و غربالگری در مبادی ورودی استان و شهر شیراز شد.

با این حال شماری از شهروندان بر این باور هستند که غربالگری و تب‌سنجی نمی‌تواند نشان‌دهنده این باشد که فردی به کرونا مبتلاست یا نه. به گفته شهروندان، ممکن است فردی ناقل ویروس کرونا باشد اما علایم خاصی نداشته باشد.

عنایت‌الله رحیمی از فرمانده انتظامی، هلال احمر، سازمان‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها خواست که با استفاده از کارشناسان خبره و آموزش دیده ضمن استقرار در مبادی ورودی، ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها و تمام نقاط مواصلاتی استان و شهر شیراز، نسبت به کنترل ورود و خروج و غربالگری مسافران از مبادی سایر استان‌ها به شهرهای این استان و مرکز آن اقدام کنند.

وی، ضمن تاکید بر اجرای مصوبات ستاد کرونا از دستگاه‌های مجری خواست تمام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا در دستور کار جدی آنها باشد.

استاندار فارس همچنین از شهروندان استان و سایر هموطنان درخواست کرد که ضمن همکاری با مجریان ستاد مقابله با ویروس کرونا،در زمینه ریشه کنی این بیماری تسریع بخشند.

دیدگاه