انتقاد شهردار شیراز از رسانه‌هایی که عکس‌های خصوصی یک مدیر را منتشر کردند

  • 03 مهر 1398 - 18:17
انتقاد شهردار شیراز از رسانه‌هایی که عکس‌های خصوصی یک مدیر را منتشر کردند

مهندس اسکندرپور، شهردار شیراز بدون اشاره مستقیم به رسانه‌هایی که اخیراً عکس‌های خصوصی مراسم نامزدی سرپرست روابط عمومی شورای شهر را منتشر کرده‌اند، گفت: خطابم به رسانه‌هاست، در مورد اطلاع رسانی‌های که می‌کنید حرمت نگه دارید، آبروی مردم را نگه دارید.

وی خطاب به این رسانه‌ها افزود: دوستانی را که به سیره ائمه توجه دارند رجوع می‌دهم به فرمان امیر خطاب به مالک. امام به مالک توصیه می‌کند که در حفظ آبروی مردم سخت گیر باش، به زیردستانت سخت بگیر که مبادا در این مورد کوتاهی کنند حتی گناه. امام می‌فرماید ای مالک در آشکارسازی گناه مردم حریض مباش آنگونه که در آشکارسازی گناه فرزندانت حریص نیستی.

شهردار شیراز گفت: از همه دوستان رسانه‌ای خواهش می‌کنم به این موراد که جزو ارزش‌های دینی ماست عنایت بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری فارس چند روز قبل با دسترسی پیدا کردن به صفحه پرایوت و خصوصی حسین امینی، سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز در اینستاگرام، با اسکرین شات گرفتن از عکس‌های خصوصی او از جمله مراسم نامزدی‌اش، این عکس‌ها را به طور عمومی در خبرگزاری منتشر کرد. این خبرگزاری همراه با انتشار این عکس‌ها اعلام کرد که ما قبل از انتشار عکس‌ها به شورای شهر و شهرداری پیام دادیم که حسین امینی را برکنار کنید و چون برکنارش نکردند، عکس‌ها را منتشر کردیم.

دیدگاه