ابراز امیدواری به حل موضوع مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز

  • 16 مرداد 1398 - 20:36
ابراز امیدواری به حل موضوع مهدی حاجتی، عضو شورای شهر شیراز

نواب قائدی، سخنگوی شورای شهر شیراز در خصوص مساله مهدی حاجتی، عضو این شورا که مدتی قبل به زندان منتقل شد، ابراز امیدواری کرد که با کمک مسئولان این مشکل حل شود.

مهدی حاجتی، رئیس کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر شیراز است که دادگاه انقلاب او را به اتهام “فعالیت تبلیغی علیه نظام” به یک سال حبس محکوم کرده. آقای حاجتی ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ به زندان عادل آباد شیراز منتقل شد. دادگاه او را به دو سال تبعید به طبس نیز محکوم کرده.

مبارزه با فساد مالی در شهرداری شیراز، افشای تخریب خانه‌های بافت تاریخی و افشای پرونده‌های نابودی باغ‌های قصردشت از جمله فعالیت‌های دو سال حضور آقای حاجتی در شورای شهر بوده.

سخنگوی شورای شهر شیراز در جمع خبرنگاران گفته: “تمام اعضای شورا ظرفیتی را که در خصوص موضوع آقای حاجتی باید اختصاص می‌دادند، به کار گرفتند و رایزنی‌هایی با نهادهای مختلف از سوی اعضای شورا انجام شده، از جمله اینکه با امام جمعه و رئیس کل دادگستری به صورت جمعی دیدار داشته‌ایم و امیدوار هستیم که مسئولین به حل این قضیه کمک کنند.”

در همین حال سولماز دهقانی، عضو هیات رئیسه شورای شهر شیراز روز چهارشنبه ۱۶ مرداد در پایان نشست علنی این شورا گفت که جای آقای حاجتی در شورا خالیست.

دیدگاه