رئیس شورای شهرستان شیراز: مسئولان موضوع مهدی حاجتی را جدی‌ تر دنبال کنند

  • 23 تیر 1398 - 18:41
رئیس شورای شهرستان شیراز: مسئولان موضوع مهدی حاجتی را جدی‌ تر دنبال کنند

رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز خواستار پیگیری و تعامل جدی‌تر مقامات ارشد استان فارس با دستگاه قضا برای حل مشکل مهدی حاجتی ،عضو شورای شهر شیراز شد.

حسین جعفری یکشنبه ۲۳ تیر در نشست شورای اسلامی شهرستان شیراز اظهار امیدواری کرد که مسئولان و شخصیت‌های صاحب نفوذ از جمله استاندار فارس و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و به خصوص رئیس این مجمع و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، شورای استان و شورای عالی استان‌ها به اتفاق به موضوع عضو شورای شهر شیراز به‌صورت جدی‌تر از قبل ورود کنند و ضمن گفت و گو و تعامل با دستگاه قضا، با دیدگاه حل مسأله نماینده مردم شیراز در شورای شهر این سوءتفاهم را برطرف کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز با استقبال از تحولات اخیر در سطوح مختلف دستگاه قضایی، گفت: خوشبختانه با تغییرات اساسی که در سطوح ملی و استانی در دستگاه قضا شاهد بوده‌ایم، دیدگاه‌های منصفانه و منطقی‌تری در این مجموعه حاکم شده است.

مهدی جاجتی عصر یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ برای طی دوران محکومیت یکساله به زندان انتقال داده شد و بعد از این مدت نیز باید دو سال تبعید شود.

مقامات قضایی اعلام کرده اند که جرم آقای حاجتی “امنیتی و تبلیغ و فعالیت علیه نظام” است.

مهدی حاجتی متولد ۱۳۵۸ از فعالان سیاسی اصلاح طلب، نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک و رئیس کمیسیون حقوق شهروندی پنجم دوره شورای شهر شیراز است.

دیدگاه