سخنان بحث برانگیز یک مقام نظامی در شیراز: به نظر می‌رسد دولت نباشد، کشور بهتر اداره می‌شود

  • 04 تیر 1397 - 13:21
سخنان بحث برانگیز یک مقام نظامی در شیراز: به نظر می‌رسد دولت نباشد، کشور بهتر اداره می‌شود

سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب گفته: گاهی به نظر می‌رسد که اگر دولت نباشد، کشور بهتر اداره خواهد شد.

سرلشکر رحیم‌صفوی روز یکشنبه ۳ تیر در جمع پیشکسوتان و رزمندگان استان فارس در حسینیه ثارالله شیراز گفت: مردم به ادارات و سازمان‌ها و شهرداری‌ها مراجعه می‌کنند و مشکلاتشان برطرف نمی‌شود و همین مسائل ایجاد نارضایتی کرده و ضدانقلاب نیز بلافاصله سوءاستفاده می‌کند و مردم را ناراضی جلوه می‌دهد که بخشی از این نارضایتی‌ها به دلیل ناکارآمدی مسئولان است.

او افزود: مقام معظم رهبری از همان ابتدا به مذاکره با آمریکا خوش‌بین نبودند و این مسئله را اعلام کردند، اما به دلیل همان پایبندی به قانون اساسی کشور به دولت اجازه دادند وارد مذاکرات برجام شوند؛ حالا اگر دولت راه‌اشتباه رفته است گناه حضرت آقا چیست؟ خُب این دولت انتخاب مردم بوده است.

این فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمانی که بنده فرمانده سپاه بودم برای ساختن یک سد با مشکلات بسیاری مواجه بودیم و به ما می‌گفتند شما سدساز نیستید، بلکه خاکریزساز هستید و یا اینکه برای ساخت ۲ فاز پارس جنوبی نَفسِ ما را گرفتند.

سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی افزود: آنان که با سپاه دشمنی می‌کنند، مرضی در جانشان است، چراکه اگر سپاه و بسیج و ارتش نبود، یک شبه آنان را از سر راه برداشته بودند.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: خودروسازی یک اُختاپوس است که اصلاً سپاه را به بدنه خود راه نمی‌دهد.

مصطفی تاجزاده یکی از فعالان سیاسی در واکنش به اظهارات این مقام نظامی در کانال تلگرامش نوشت: «آیا اظهارات اخیر رحیم صفوی، زمینه‌سازی برای سقوط دولت قانونی و استقرار حکومت نظامی تفسیر نمی‌شود؟»

دیدگاه