وعده روحانی به رهبری: کاستی‌های موجود جبران خواهد شد

  • 02 فروردین 1396 - 19:07
وعده روحانی به رهبری: کاستی‌های موجود جبران خواهد شد

در پی انتقاد‌های رهبر انقلاب از عملکرد دولت یازدهم، حسن روحانی٬ رئیس جمهوری در نامه‌ای به رهبری به ایشان «اطمینان» داد که «کاستی‌های موجود» را «جبران» خواهد کرد.

روحانی در نامه خود که روز چهارشنبه، دوم فروردین، در وب‌سایت رسمی ریاست جمهوری منتشر شد٬ «تاکید» آیت‌الله خامنه‌ای «بر اجرای مستمر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» را «مایه دلگرمی» و موجب «تشکر و قدردانی» دانست.

رئیس جمهوری ایران در نامه خود نوشت که دولت وی به سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی» اعتقادی «عمیق» دارد و حاصل این اعتقاد «رشد ‏چشمگیر در تولید داخلی» بوده است.

روحانی «پیشی گرفتن صادرات غیرنفتی بر واردات» و «شغل‌آفرینی کم‌سابقه» را از دیگر نتایج اعتقاد دولت یازدهم به سیاست یادشده برشمرد.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی بیشتر در «فضای حقوقی، فرهنگی و مدیریتی ‏نظام» در سال‌ جاری «کاستی‌های ‏موجود» جبران شود.

روحانی در نامه خود همچنین نوشت: «نخستین جلسه دولت در سال جدید، به تقسیم کار ملی برای جهش در تولید داخلی و افزایش ‏اشتغال اختصاص خواهد یافت.»

این نامه پس از انتقاد صریح رهبری در پیام نوروزی خود و سخنرانی در جمع گروهی از مردم مشهد از برخی عملکرد‌های اقتصادی دولت یازدهم از سوی حسن روحانی منتشر می‌شود.

رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری نیز انتقاد‌های صریحی از سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم مطرح و این انتقاد‌ها را در ۳۰ اسفند و یکم فروردین‌ماه نیز تکرار کردند.

دیدگاه