تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024

بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های فارس منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا است

  • 26 دی 1400 - 8:28
بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های فارس منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا است

جانشین استاندار فارس در ستاد مقابله با کرونا گفت: اگر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا،مبنی بر بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در بهمن ماه باشد ، بر اساس این تصمیم در استان فارس نیز آمادگی لازم برای بازگشایی وجود دارد.

 اسماعیل محبی پور روز شنبه در جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا در فارس، افزود: با توجه به اینکه وضعیت آمار کرونا در استان فارس نزولی است و بر اساس مصوبه جدید ستاد مقابله با کرونا از نیمسال دوم تحصیلی سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزشی فارس آماده بازگشایی خواهند شد.

جانشین استاندار فارس در ستاد مقابله با کرونا در فارس ادامه داد: با تصمیم این ستاد ، مدارس،دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی فارس با رعایت کامل شیوه‌ نامه‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند و در صورت بازگشایی ، استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون یکی از قوانین اصلی برای حضور در این اماکن آموزشی محسوب می‌شود.

محبی‌ پور اضافه کرد: همچنین برنامه‌ریزی برای بازگشت اماکن و فعالیتهای ورزشی به شرایط عادی گذشته در حال انجام است و ورزشگاه‌ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و با ۳۰ درصد از ظرفیت با تصمیم ستاد ملی کرونا بازگشایی خواهند شد. البته انجام مراحل تکمیل واکسیناسیون نیز از شروط لازم برای حضور در این اماکن خواهد بود.

دیدگاه