نظارت نامحسوس بر دستگاه‌های اجرایی فارس آغاز می‌شود

  • 13 آذر 1400 - 8:01
نظارت نامحسوس بر دستگاه‌های اجرایی فارس آغاز می‌شود

استاندار فارس از تعیین نماینده‌ای برای نظارت نامحسوس بر وضعیت اداری و عملکرد مدیران در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: همچنین یک مسئول برای ناظران شهرستان‌ها تعیین خواهیم کرد.

محمد هادی ایمانیه در دیدار با جمعی از دانشجویان ضمن اعلام این خبر و با اشاره به اینکه مدیر ارشد استان نماینده‌ای ندارد و شخصا اعلام موضع می‌کند، گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند از جانب استاندار به عنوان مامور و نماینده استاندار اظهارنظر کند، همچنین هیچ فرد متخلفی نمی‌تواند خود را به استاندار منتسب و از پاسخگویی فرار کند.

ایمانیه با بیان اینکه ارتباط خوبی میان مدیریت ارشد استان و دانشگاه‌ها برقرار شده است، افزود: تلاش می‌کنیم برنامه‌های استان در تعامل با دانشگاه‌ها به صورت علمی تدوین شود.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید صدای مردم باشند و مطالبات و درخواست‌های مردم را به گوش مسئولان برسانند، گفت: همچنین رسانه‌ها می‌توانند فعالیت‌ها و خدمات مسئولان را اطلاع‌رسانی کنند.

استاندار فارس با بیان اینکه شرکت‌های صنعتی استان باید در زیرساخت‌های استان به ویژه تامین امکانات ورزشی مشارکت بیشتری داشته باشد، گفت: برنامه‌ریزی شده است که شرکت‌های بزرگ استان اقدامات مهمی را در زمینه تامین برق، استفاده از پساب فاضلاب و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای انجام دهند.

وی با تأکید بر اهمیت توجه به موضوعات اجتماعی اظهار کرد: برای کنترل آسیب‌های اجتماعی، قرارگاه اجتماعی با حضور فعالان و دست‌اندرکاران این حوزه تشکیل و مسائل این حوزه پیگیری خواهد شد.

ایمانیه افزود: مشاور ایثارگران استاندار مأمور شده است با هماهنگی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس برای رسیدگی به خانواده‌های ایثارگران اقدام کند.

دیدگاه