تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

آغاز فعالیت بیمارستان پشتیبان بیماران کرونایی در ورزشگاه دستغیب شیراز

  • 25 فروردین 1400 - 15:25
آغاز فعالیت بیمارستان پشتیبان بیماران کرونایی در ورزشگاه دستغیب شیراز

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد: با افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان بیمارستان پشتیبان به این بیماران خدمات می‌دهد.

اورنگ ایلامی روز سه‌شنبه با تاکید بر اینکه همه تجهیزات و امکانات یک بخش کووید بیمارستانی در بیمارستان پشتیبان شهید آیت الله دستغیب وجود دارد، افزود: پزشکان به صورت شبانه روزی در بیمارستان پشتیبان خدمات تخصصی درمانی لازم را یه افراد بستری ارایه می دهند.

وی افزود: این بیمارستان به همت مدیران و کارکنان معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همکاری اداره ورزش و جوانان، شورای هماهنگی نیروهای مسلح، فرماندهی ارتش، سپاه فجر و نیروی انتظامی با تامین نیروی انسانی و پشتیبانی درمانی و پزشکی با هدف خدمت رسانی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ راه اندازی شده است.

ایلامی با اشاره به آغاز موج چهارم کرونا و روند افزایشی بیماران نیازمند خدمات بستری در استان فارس ادامه داد: بیمارستان پشتیبان شهید آیت الله دستغیب علاوه بر پشتیبانی از بخش های بیمارستان حضرت علی اصغر(ع)، از امروز بیمارستان های نمازی، شهید بهشتی و شهید دکتر فقیهی را پشتیبانی خواهد کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا با تلاش انجام شده در تامین سلامت بیماران این بیمارستان به خدمت رسانی صادقانه مدافعان و مسوولان مجموعه سلامت اعتماد کنند و برای مداوا با مراجعه به بیمارستان پشتیان شهید آیت الله دستغیب شیراز، از خدمات تخصصی درمانی بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه کادر درمان برای تامین و حفظ سلامت مردم به صورت شبانه روزی در تلاش هستند، توصیه کرد برای پیشگیری از ابتلا و قطع زنجیره انتقال بیماری کووید۱۹،به  استفاده مداوم از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی از دیگران و پرهیز از ترددهای غیرضرور و ماندن در خانه ملزم باشند.

دیدگاه