تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

رئیس علوم پزشکی شیراز:وضعیت فارس بُحرانی است

  • 11 آبان 1399 - 15:41
رئیس علوم پزشکی شیراز:وضعیت فارس بُحرانی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که وضعیت فارس به لحاظ شیوع کرونا و مرگ و میر ناشی از این بیماری، بُحرانی است و عبور از این شرایط نیاز به همراهی کامل همه افراد دارد.

دکتر مهرزاد لطفی یکشنبه ۱۱ آبان در جلسه روزانه ستاد مدیریت بیماری کرونای علوم پزشکی شیراز، روز پُرتلاش خانواده سلامت فارس در نبرد با کروناویروس؛ افزایش آمار جانباختگان، افراد مبتلا، موارد مشکوک و بستری ناشی از بیماری کووید۱۹ در استان فارس را هشداری جدی خواند که بیمارستان ها، تجهیزات و منابع مجموعه سلامت را با بحران مواجه کرده است.

لطفی با اشاره به تلاش بی وقفه مجموعه سلامت استان برای مقابله با موج جدید کروناویروس، از افزایش قابل توجه حجم خدمت رسانی در طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۲۹۶ نمونه از افراد مشکوک گرفته و آزمایش شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: برای مدیریت این بحران در شهرستان ها به حمایت و همکاری مسوولان ارشد و فرمانداران نیاز است.

عبدالرسول همتی گفت: در این راستا مقرر شد تا نشست مشترکی به صورت وبینار با حضور معاون استاندار فارس، مسئولان دانشگاه و فرمانداران استان برگزار شود.

دیدگاه