آغاز عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن در فارس

  • 25 اسفند 1399 - 17:10
آغاز عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن در فارس

استاندار فارس اعلام کرد که با حضور وزیر راه و شهرسازی، عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در فارس آغاز خواهد شد.

عنایت الله رحیمی در حاشیه سفر وزیر راه و شهرسازی به شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به کوشش‌های بی وقفه دولتمردان در مسیر خدمت به مردم حتی در روزهای پایانی سال، گفت: حضور مدیران ارشد استان در مرکز برای پیگیری امور و متقابلا حضور وزرا و دیگر دولتمردان در استان‌ بیانگر این است در راه که خدمت به مردم، زمان و مکان مفهوم ندارد.

رحیمی افزود: امسال برای سومین بار شاهد حضور وزیر راه و شهرسازی در این استان هستیم، ۲ سفر قبل مسائل و مشکلات فارس در حوزه راه، حمل و نقل و مسکن مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در سفر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد افتتاح چندین طرح در حوزه راه و همچنین افتتاح یک سالن ورزشی در شهر صدرا با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان خواهیم بود.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: در این سفر عملیات اجرایی ۲۵۰۰ واحد برنامه طرح اقدام ملی مسکن در شهر صدرا و همچنین عملیات اجرایی بزرگراه قره پیری نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

رحیمی گفت: با توجه به اهمیت پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بازدید از قطعه هفت این پروژه نیز یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سفر وزیر راه و شهرسازی است.

به گزارش ایسنا، ساعتی قبل، اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در راس یک هیئت، برای شرکت در مراسم افتتاح ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه در حوزه مسکن و راه‌سازی، وارد فرودگاه شیراز شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مدیران استان فارس قرار گرفت.

دیدگاه