اهالی فارس بیش از ۲۱ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

  • 14 آبان 1399 - 15:41
اهالی فارس بیش از ۲۱ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: مردم خیر و نیکوکار استان فارس در ۷ ماه امسال ۲۱۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال (۲۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان) صدقه پرداخت کردند.

محمد بذرافشان چهارشنبه در این باره گفت: در ۷ ماهه سال گذشته ۱۳۳ میلیارد و ۹۲۷ میلیون  ریال صدقه توسط خیران و نیکوکاران استان پرداخت شد که این میزان در ۷ ماهه امسال به ۲۱۲ میلیارد و ۸۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده که رشد ۵۸ درصدی در این زمینه را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی جامعه به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از تماس مستقیم دست‌ها با پول، همچنین به دلیل عدم مراجعه مسئولان امور خیر به منازل و با هدف رعایت بهداشت صدقه دهندگان مردم این استان می توانند صدقه خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد فارس با بیان اینکه کمک های دریافتی در سرفصل هایی همچون جهیزیه، درمان، کمک های موردی، مسکن، فرهنگی و اشتغال هزینه می شود،گفت: کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #۲*۰۷۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، نصب اپلیکیشن های سکه، سنا، ارسال عدد ۱ به شماره ۸۸۷۷ ،  تماس تلفن ملی نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و سایت امداد امام(ره) به نشانی emdad.ir از دیگر راه های پرداخت صدقه به صورت غیر حضوری است.

دیدگاه