تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

شروع مرحله ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در شیراز

  • 09 مرداد 1399 - 12:49
شروع مرحله ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در شیراز

عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی ویژه اقشار کم برخوردار و محرومان در روستای دودمان شهرستان شیراز، با حضور معاون رئیس‌جمهوری، آغاز شد.

پنجشنبه ۹ مرداد، طی مراسمی که با حضور نوبخت، معاون رئیس جمهوری، بختیاری، رئیس کمیته امداد، رحیمی، استاندار فارس و جمعی از مسئولان ملی و محلی همراه بود، مرحله احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی ویژه اقشار کم برخوردار در یکی از مناطق محروم شهرستان شیراز، آغاز شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در این مراسم که در روستای دودمان، برگزار شد، گفت:  اقدامات خوبی در کشور در راستای افزایش رفاه اجتماعی انجام شده و یکی از افتخارات دولت ارائه خدمت به اقشار مختلف مردم از جمله محرومین است. 

محمدباقر نوبخت با بیان اینکه در کنار فعالیت‌های عمرانی که در کشور انجام شده دولت در تلاش است تا با خدمت رسانی به محرومین نقش ویژه‌ای در کاهش فاصله طبقاتی و افزایش سرمایه اجتماعی داشته باشد، یادآور شد: فعالیت‌های عمرانی نظیر سد سازی و عملیات اجرایی خطوط ریلی در کشور و استان فارس در جریان است.

به گزارش ایسنا، مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه خیرین در کشور در حال خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه هستند، عنوان کرد:  در استان فارس نیز با ایجاد ٣ هزار و ۵٠٠ واحد در روستای دودمان در شیراز در تلاش هستیم که محرومیت‌های موجود در این منطقه را کاهش داده و نسبت به ایمن سازی این منطقه اقدام کنیم.

دیدگاه