متقاضیان استخدام در ثبت اسناد تا ۱۱ اردیبهشت فرصت ثبت‌نام دارند

  • 10 اردیبهشت 1399 - 15:57
متقاضیان استخدام در ثبت اسناد تا ۱۱ اردیبهشت فرصت ثبت‌نام دارند

سیدمهدی هاشمی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس اعلام کرد که متقاضیان استخدام در این سازمان، تا ۱۱ اردیبهشت برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی فرصت دارند.

سیدمهدی هاشمی گفت: در استان فارس این آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک برای جذب ۱۰ نیروی انسانی متخصص و ۲ نفر سرایدار به شکل قراردادی برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک، توسط جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، گفت: جهاددانشگاهی با توجه به پیشینه قوی، براساس استانداردهای تعیین شده، آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک را برگزار خواهد کرد.

هاشمی زمان برگزاری این آزمون را خرداد اعلام و اضافه کرد: متقاضیان برای مشاهده اطلاعیه‌ آزمون و دانلود دفترچه‌ آن به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به  نشانی اینترنتی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس همچنین یادآور شد که آزمون استخدامی این سازمان برای جذب نیروی متخصص در بخش‌های امور اداری، امور املاک و دیگر بخش‌هایی که در اطلاعیه ذکر شده، برگزار خواهد شد.

آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای جذب ۳۰۰ نفر نیرو در تمام استان‌ها توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در تاریخ ۳۰ خردادماه برگزار می‌شود.

دیدگاه