آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح مسکن ملی در فارس از ۲۲ اسفند

  • 21 اسفند 1398 - 12:40
آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح مسکن ملی در فارس از ۲۲ اسفند

جعفر زاهدی مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی در استان فارس از روزپنج شنبه٢٢ اسفند ماه آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس افزود: متقاضیان مرحله دوم ثبت نام در استان می‌توانند از ساعت ١٠صبح روز پنجشنبه۲۲ اسفند با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی گفت: در روز زمان ثبت نام، این اتفاق بدون محدودیت در ظرفیت خواهد بود و به این لحاظ هم استانی‌های عزیز، نگرانی و دلهره‌ای نداشته باشند.

به گفته او، پس از اتمام ثبت‌نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی به لحاظ شاخص‌هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و …. اولویت‌بندی و انتخاب خواهند شد.

زاهدی افزود: افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده‌اند و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

وی افزود: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایطشان در مرحله اول ثبت نام، اعتراض کرده‌اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

مدیر کل اداره کل را ه و شهرسازی فارس گفت: امکان ثبت نام از طریق پیامک هم وجوددارد.

جعفر زاهدی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت‌ها برای ثبت‌نام وجود ندارد.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس عنوان کرد: جهت رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه مورخ ۲۲ اسفند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بدیهی است ثبت نام نهائی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) صورت خواهدپذیرفت .

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تاکید کرد : متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده نمایند.

زاهدی گفت: زمان بررسی اعتراضات هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده است و بلافاصله پس از اعلام، اداره کل راه و شهرسازی استان فارس نسبت به این مساله اقدام خواهد کرد.

دیدگاه