افتتاح پروژه‌های مختلف شهری در شیراز طی نیمه دوم سال ۱۳۹۸

  • 29 شهریور 1398 - 18:06
افتتاح پروژه‌های مختلف شهری در شیراز طی نیمه دوم سال ۱۳۹۸

آرش فرج زاده، قائم مقام شهردار شیراز گفت: در نیمه دوم امسال شهروندان طی بازه‌های زمانی مختلف شاهد افتتاح پروژه‌های متنوع در زمینه عمرانی، زیباسازی، فضای سبز و … خواهند بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آرش فرج زاده در نشستی که با حضور شهرداران مناطق یازده گانه، معاون فنی و عمرانی و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز برگزار شد، افزود: زمان بندی افتتاح پروژه‌های شهرداری‌های مناطق در نیمه دوم سال ۹۸ با معاون فنی و عمرانی هماهنگ می‌شود تا به صورت دوره‌ای در بازه زمانی هفتگی و ماهانه شاهد افتتاح پروژه در سطح شهر باشیم.

وی خطاب به شهرداران مناطق شیراز گفت: لیست پروژه های عمرانی به صورت هدفمند، دقیق و با برنامه زمان بندی ارائه و براساس آن لیست کنترل پروژه ها تهیه و به صورت دو هفته ای درصد پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه کنترل می شود.

مهندس فرج زاده در جلسه بررسی پروژه های قابل افتتاح در نیمه دوم سال ۹۸ تاکید کرد: پروژه های عمرانی مناطق یازده گانه باید براساس برنامه پنج ساله سوم توسعه شهرداری شیراز تعریف و اجرا شود.

اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز نیز در این نشست گفت: در نیمه دوم سال جاری حرکت عمرانی مناطق شامل عمل به برنامه زمان بندی، نحوه انجام پروژه ها و تکمیل آن رصد و در اختیار شهردار شیراز قرار می گیرد.

محمدعلی راضی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز نیز در نشست با قائم مقام شهردار شیراز، شهرداران مناطق یازده گانه و معاون فنی و عمرانی این مجموعه گفت: شهرداری های مناطق یازده گانه پروژه های و اقدامات مختلف حوزه خود را در سامانه فرابر ثبت و بارگزاری می کنند و این اطلاعات پس از بارگزاری توسط شهردار منطقه تایید می شود.

راضی با اشاره به مزیت های این سامانه از جمله دسترسی آنلاین شهرداران به اطلاعات مناطق، به روز رسانی سریع، تسهیل در ارائه عملکرد و .. افزود: کمیته کنترل پروژه متشکل از معاونت مالی و اقتصادی، معاونت فنی و عمرانی و معاونت برنامه ریزی، آمار و اطلاعات بارگزاری شده در این سامانه را کنترل و در صورت نیاز از روند اجرای پروژه ها بازدید می کنند.

براساس این گزارش در جلسه بررسی پروژه های قابل افتتاح در نیمه دوم سال ۹۸ شهرداران مناطق یازده گانه پروژه های مختلف سطح منطقه خود را ارائه دادند.

دیدگاه