آیین پایانی هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در جهرم برگزار می‌شود

  • 05 دی 1400 - 16:25
آیین پایانی هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در جهرم برگزار می‌شود

دبیر هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج اعلام کرد:اختتامیه‌ هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج ساعت ۱۷ پنجشنبه نهم دی‌ماه ۱۴۰۰ در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار می‌شود. 

بر پایه مطلب دریافتی از دبیرخانه هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج محمد بادپر شنبه با اعلام برگزاری آیین پایانی این دوره اظهار کرد: این مراسم با حضور داوران سرشناس، چهره‌های شاخص ادبیات داستانی معاصر و مهمان‌هایی از دیگر شهرها و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

دبیر هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج ادامه داد: با همه‌ مشکلات، خوشبختانه به دلیل حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان و تعدادی از هنردوستان شهرستان می‌توانیم مراسم اختتامیه را برگزار کنیم. 

وی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه ۶ داستان‌نویس برگزیده معرفی خواهند شد به حضور نویسندگان مطرح کشوری در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال بسیار زیاد نویسندگان از تمام استان‌های کشور و مقیم ۱۷ کشور دیگر، ما را به ادامه‌ این راه بسیار دل‌گرم و امیدوار کرد. 

بادپر با اعلام اینکه افزون بر مراسم اختتامیه، یک نشست داستانی با حضور مطرح‌ترین نویسندگان کشور در نگارخانه‌ تارونه نیز برگزار خواهد شد افزود:‌باعث افتخار گروه اجرایی نارنج است که حضور همه‌ اهالی هنر در اختتامیه‌ این دوره محلی برای پررنگ‌تر شدن دوستی‌ها و البته دیدارها پس از روزهای سیاه ناشی از کرونا باشد.

بادپر با دعوت از تمام علاقه‌مندان و هم‌چنین هنرمندان و هنردوستان عزیز برای حضور در مراسم اختتامیه گفت: در این مراسم برنامه‌های متنوعی در نطر گرفته شده است.

دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج بوسیله مؤسسه‌ فرهنگی هنری نارنج و با همکاری اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و انجمن اهل قلم برگزار می‌شود و خبرهای مربوط به آن علاوه بر سایت نارنج به نشانی www.dastannaranj.ir در صفحه اینستاگرام آن به نشانی dastannaranj@ نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

جهرم یکی از شهرستان های استان فارس است که در فاصله ۱۹۳کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

دیدگاه