تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

ماشه، اثری از فیلمسازان فارس به جشنواره بین‌المللی رشد راه یافت

  • 24 آذر 1400 - 11:04
ماشه، اثری از فیلمسازان فارس به جشنواره بین‌المللی رشد راه یافت

فیلم کوتاه داستانی ماشه ساخته مشترک مهدی فلامرزی و سحر رنجبر فیلمسازان اهل فارس به بخش مسابقه فیلم‌های داستانی بین الملل پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، راه یافت.

دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی فیلم رشد دوشنبه در این زمینه به ایرنا اعلام کرد:‌ فلامرزی این فیلم را با این دیدگاه شخصی که هیچ معنایی از انسانیت در جنگ نیست و نخواهد بود و این‌که انسان‌ها چرا باید با هم در ستیز و نزاع باشند قابل درک نیست و به امید روزی که هیچ جای دنیا شاهد جنگی نباشیم، کارگردانی کرده است.

فلامرزی در این باره گفته است:من معنای مرز را نمی‌فهمم، معنای فردگرایی را نمی‌فهمم.

در خلاصه داستان ماشه آمده است:زنان کشته شده از اندوه، فراوان‌تر از مردان کشته شده در جنگ‌اند.

مهدی فلامرزی فارغ‌التحصیل انجمن سینمای جوانان ایران در رشته کارگردانی است که پیش از این جایزه بهترین فیلم و دیپلم افتخار را از نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم  ۱۰۰ و همچنین حضور در جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت را  با فیلم «شیر» در کارنامه دارد.

این کارگردان جوان شیرازی با سپاس از مدیریت شرکت فیلم سازی “فیلم و فلسفه کهن” سایر عوامل سازنده این فیلم را معرفی کرد.

بازیگران: محسن کرمی،علی یعقوبی،مریم فرامرزی،سمیرا حکیم،کورش خرم. بازیگر خردسال: صبا فرهادی، تهیه کننده: الهه جهانی، مشاور کارگردان و تدوینگر: محمدناصری راد.
فیلمنامه: سحر رنجبر. تصویربردار: میلاد خدر. صدابردار: میلاد فتوحی و کاظم کدیور.صداگذار و طراح صدا: محمد زمان ثانی. آهنگ ساز: سینا صادقی. جلوه های ویژه: محمد رازدار. منشی صحنه:ملینا سیرت بخش. برنامه‌ریز: لعیا رحیمی.دستیارکارگردان: مسیحا رحیمی و علیرضا شهسواری. مدیرتولید: شیرین جبرئیلی. بازیگردان،طراح و مدیر صحنه: امیربهبودی‌نیا.
دستیارصحنه: حسن ابراهیمی نژاد و محمد زارع. طراح لباس: سحر اشرف. گریم: باران وفادار. دوبله: فریال تهرانی،سینا صادقی. جانشین تولید: مهران بهی. جانشین تهیه: علی فخار.
فیلمبردارِ پشت صحنه: آزاده سلیمی. عکاس: نرگس قاسمی. تدارکات: علیرضا علیپور و علی آذرخش. تامیل اکسیسوار: علیرضا کرمی.

مراسم اختتامیه عصر  جمعه ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ با معرفی برندگان این دوره از جشنواره در سینما فلسطین واقع در میدان فلسطین تهران برگزار خواهد شد.

فیلم‌های منتخب از  یکشنبه ۲۱ آذرماه تا عصر چهارشنبه ۲۴ آذرماه به دو صورت حضوری در سینما فلسطین و آنلاین در سایت زیر در حال نمایش است و برای تماشای فیلم‌ها به صورت انلاین روی لینک زیر کلیک کنید.
https://roshka.ir/live/rosha

دیدگاه