مدیر کل ارشاد فارس: کرونا نتوانست حرکت هنرهای نمایشی فارس را متوقف کند

  • 26 آبان 1400 - 14:30
مدیر کل ارشاد فارس: کرونا نتوانست حرکت هنرهای نمایشی فارس را متوقف کند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت : با آن که همه‌گیری بیماری کرونا در کشور به بخش فرهنگ و هنر آسیب‌های بسیاری زده اما نتوانست حرکت هنرهای نمایشی استان فارس را متوقف کند و این هنر همچنان استوار و پابرجاست؛ این ما را برای برگزاری بهتر جشنواره بیش از پیش راغب می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و دبیر سی و دومین جشنواره استانی تئاتر فارس روز سه شنبه  در مراسم مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره اظهار کرد: درخشش هنرمندان هنرهای نمایشی فارس در جشنواره‌های کشور، نشان‌دهنده گنجینه‌های درخشان هنرهای نمایشی است که بایستی بیش از پیش بستر پویایی و سرافرازی آنان را فراهم کرد.

صابر سهرابی ضمن تبریک به  دو گروه هنری آرتاتئاتر و پرسیا برای موفقیت در جشنواره تئاتر ارسباران و دو گروه خانه عروسک و نظر در بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی گفت:با آن که همه‌گیری بیماری کرونا در کشور به بخش فرهنگ و هنر آسیب‌های بسیاری زده است، هنرهای نمایشی استان فارس همچنان استوار و پابرجاست؛ این ما را برای برگزاری بهتر جشنواره بیش از پیش راغب می‌کند.

دبیر سی و دومین جشنواره استانی تئاتر فارس ادامه داد: با پایان یافتن مهلت دریافت فیلم نمایش‌ها، در گام دوم، داوران بازبین به دیدن فیلم نمایش‌های دریافتی نشسته‌اند. نمایش‌های برگزیده داوران بازبین، برای رقابت فراخوانده خواهند شد تا در گام پایانی با اجرای عمومی، با یکدیگر رقابت کنند.

 در این دوره نمایش‌هایی از شهرهای شیراز، کازرون، لامرد، لارستان، استهبان، فسا، نی‌ریز، فیروزآباد، سروستان، مهر و جهرم برای بازبینی، فیلم‌های خود را به دبیرخانه جشنواره فرستاده‌اند.

 پوستر سی و دومین دوره جشنواره استانی تئاتر فارس در این مراسم رونمایی شد و در این دوره هنرمندانی از شهرهای شیراز،کازرون،لامرد، لارستان،استهبان،فسا،نی‌ریز،فیروزآباد،سروستان،مهر و جهرم برای بازبینی، فیلم‌های خود را به دبیرخانه جشنواره فرستاده‌اند.

دیدگاه