آغاز بازبینی آثار جشنواره تئاتر فجر فارس از ۲۴ آبان

  • 24 آبان 1400 - 11:04
آغاز بازبینی آثار جشنواره تئاتر فجر فارس از ۲۴ آبان

مدیرگروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از بازبینی نمایش‌های دریافتی جشنواره تئاتر فجر استان طی روزهای ۲۴ تا ۲۷ آبان خبر داد.

هادی ورشویی یکشنبه ۲۳ آبان در جمع خبرنگاران گفت: برای دومین سال پیاپی، جشنواره استانی تئاتر فجر فارس را در همه‌گیری کرونا برگزار خواهیم کرد.

او افزود: از آن جا که نگاه دبیر جشنواره، نخست، تندرستی همگانی و هنرمندان هنرهای نمایشی است، امسال نیز این جشنواره را با پیروی از شیوه‌نامه‌های بهداشتی، هرچند برای همگان سخت و دشوار باشد، برگزار خواهیم کرد.

ورشویی گفت: این جشنواره در زمینه شعار سال ۱۴۰۰ (تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها)، نگاه به موضوعات و مسائل منطقه و استان با چشم‌انداز جهانی و بهره‌گیری از شیوه‌ها، شگردها و جریانهای روز هنرهای نمایشی جهان، بهره‌گیری از بسترهای فرهنگی، هنری، اجتماعی، تاریخی، ادبی، اقتصادی، سیاسی، آداب و رسوم و سنت‌های هم‌راستا با رشد و پیشرفت هنرهای نمایشی در استان فارس، ایجاد روحیه نشاط و امیدبخشی در جامعه با توجه به آثار مخرب روانی ناشی از شیوع پاندومی کرونا خواهد بود.

مدیر گروه هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار، عنوان کرد: نمایش‌های دریافتی را فرهاد ارشاد، علیرضا بنیادی و روح‌الله رنجبری، که از هنرمندان هنرهای نمایشی استان هستند، از ۲۴ تا ۲۸ آبان بازبینی خواهند کرد.

ورشویی اضافه کرد که پس از اتمام مرحله بازبینی، نمایش‌های برگزیده از اول تا چهارم آذرماه امسال در شیراز روی صحنه خواهند رفت.

دیدگاه