تمدید مهلت جشنواره ملی نمایشنامه نویسی زند شیراز

  • 01 شهریور 1400 - 12:18
تمدید مهلت جشنواره ملی نمایشنامه نویسی زند شیراز

رئیس دانشگاه زند شیراز اعلام کرد که نخستین دوره از “جشنواره نمایشنامه نویسی زندشیراز، به دلیل استقبال خوب مخاطبان سراسر کشور، تمدید شد.

سید ابراهیم حسینی یکشنبه ۳۱ مرداد به خبرنگاران گفت: پس از برگزاری کارگاه نمایشنامه نویسی مجازی با حضور استاد جلال تهرانی، به عنوان یکی از چهره‌های شاخص این حوزه در کشور، تصمیم بر آن شد که برای استفاده حداکثری علاقه مندان به این حوزه فرصت بیشتری برای ارسال آثار خود داشته باشند.

او اضافه کرد: اولین جشنواره ملی نمایش نامه نویسی زند شیراز با موضوع تمام ژانرهای نمایشی برگزار می‌شود که مهلت ارسال آثار تا ۱۸ شهریور ماه و اختتامیه و اعلام نتایج ۱۸ مهرماه ۱۴۰۰ تعیین شده است و مخاطبین برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی Zand.ac.ir/honar مراجعه کنند. 

حسینی همچنین اعلام کرد: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی تا ۵ شهریور مرکز انتخاب رشته این دانشگاه برای ارائه مشاوره و راهنمایی به همه دانش آموزانی که قصد انتخاب رشته را دارن به صورت رایگان خدمت ارائه می‌کند.

حسینی با یادآوری اینکه دانشگاه زند با داشتن بیش از ۳۰ رشته- مقطع تحصیلی، در آینده نزدیک چند رشته جدید را راه‌اندازی خواهد کرد.

دیدگاه