هنرمندان و فرهنگوران سرچشمه آوازه شیراز هستند

  • 09 فروردین 1400 - 17:12
هنرمندان و فرهنگوران سرچشمه آوازه شیراز هستند

استاندار فارس تاکید کرد که آوازه بلند شیراز و فارس از هنرمندان و فرهنگوران سرچشمه گرفته است.

عنایت‌الله رحیمی در دیدار نوروزی با مدیر کل و معاونان فرهنگ و ارشاد اسلامی و شمار اندکی از هنرمندان استان فارس، اجرای موزه هنر شیراز و موزه دفاع مقدس را از فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت استانداری فارس، رحیمی خاطرنشان کرد: به اثری فاخر و ماندگار برای ارائه به آیندگان در شهر شیراز نیاز داریم و هم اکنون موزه مشاهیر و موزه منطقه ای در حال اجراست.

استاندار فارس گسترش هفته‌های فرهنگ و هنر در میان شیراز و کشورهای مختلف را از اهداف فرهنگی اعلام و اضافه کرد: رسالت فرهنگ و هنر  صلح دوستی است.

رحیمی با اشاره به شرایط اقتصادی و اجتماعی در سال‌های گذشته، گفت: اجرای خط دوم آبرسانی و اجرای تصفیه خانه‌های ۶۰۰ هزار نفری از فعالیت‌های موفق عمرانی در استان فارس است.

وی افزود: جهش تولید و رشد تولید از مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری در سال جدید بوده که خاصه در بخش صنعت آلومینیوم و فولاد استان فارس تاثیر گذار بوده است.

استاندار فارس افزایش تولید ماسک و مواد ضد عفونی کننده را از فعالیت‌های موفق در مواجه با بیماری کرونا عنوان و اضافه کرد: اعتقاد دارم آوازه بلند شیراز و استان فارس از هنرمندان و فرهنگوران سرچشمه گرفته است.

دیدگاه