سیمرغ فجر سینمایی به شیراز رسید

  • 15 بهمن 1399 - 19:42
سیمرغ فجر سینمایی به شیراز رسید

بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز از چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه ۹۹ در این کلانشهر آغاز شد و تا ۲۲ بهمن ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، بیستمین جشنواره فیلم فجر شیراز همزمان با سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر، از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۹۹ در پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب و سینما ایران برگزار می‌شود.

فروش بلیت‌ این جشنواره که از شامگاه ۱۴ بهمن‌ماه ۹۹ آغاز شد، از طریق سامانه‌های ایرانتیک به نشانی www.irantic.com ، سینما تیکت به نشانی cinematicket.org  و همچنین گیشه هفت به نشانی www.gisheh۷.ir صورت می‌گیرد.  

قیمت بلیت در سینما ایران ۲۰هزار تومان و در مجموعه هنرشهر آفتاب ۳۰هزار تومان است و با توجه به شیوع کرونا، فیلم‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت سالن در ۲ نوبت ۳۰: ۱۵ و ۳۰: ۱۸ در هر ۲ مجموعه اکران می‌شوند.

معاون سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در این خصوص بیان کرد: بلیت‌های این دوره از جشنواره تنها از طریق سامانه‌های مورد اشاره به فروش خواهد رسید و امکان اهدای بلیت به هنرمندان و خبرنگاران وجود ندارد.

فیلم‌های روزی‌روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ، خط فرضی به کارگردانی فرنوش صمدی، ستاره‌بازی به کارگردانی هاتف علیمردانی، ابلق به کارگردانی نرگس آبیار، مامان به کارگردانی آرش انیسی،  شیشلیک به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تی‌تی به کارگردانی آیدا پناهنده، گیجگاه به کارگردانی عادل تبریزی، روشن به کارگردانی روح‌الله حجازی، یدو به کارگردانی مهدی جعفری، زالاوا به کارگردانی ارسلان امیری، رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده، تک‌تیرانداز به کارگردانی علی غفاری، بدون همه‌چیز به کارگردانی محسن قرایی، منصور به کارگردانی سیاوش سرمدی و مصلحت به کارگردانی حسین دارابی به این جشنواره راه یافته اند.

فیلم زالاوا برای گروه سنی بالای ۹ سال، ستاره بازی برای گرونی سنی بالای ۱۲ سال و ابلق برای گروه سنی بالای ۱۵ سال پخش خواهد شد.

دیدگاه