تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

نام‌نویسی از هنرمندان برای دریافت تسهیلات تمدید شد

  • 30 آذر 1399 - 11:24
نام‌نویسی از هنرمندان برای دریافت تسهیلات تمدید شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد: به دلیل اختلال روزهای اخیر در سامانه تحفه، مهلت نام‌نویسی هنرمندان در این سامانه تا سه روز دیگر تمدید شده و فرصتی فراهم است تا متقاضیانی که ثبت‌نام کرده‌اند به اصلاح و تکمیل درخواست‌ها بپردازند.

بهروز مرامی یکشنبه ۳۰ آذرماه درباره وضعیت متقاضیان استفاده از تسهیلات حمایتی تحفه از صندوق کارآفرینی امید، گفت: در جلسه اخیر کارگروه استانی، تمام پرونده‌ها و طرح‌ها بررسی و بسیاری از پرونده‌ها نیز با عناوین تکراری به متقاضی بازگشت داده شد.

او با بیان اینکه متقاضیان باید به‌منظور آگاهی از آخرین وضعیت تقاضای خود به صفحه شخصی‌شان در سامانه تحفه مراجعه کنند، افزود: امکان اصلاح و تکمیل درخواست تا سه روز آینده وجود دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس اظهار کرد: نام‌نویسی دریافت دو نوع تسهیلات حمایتی برای کسب‌وکارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در سامانه تحفه امکان‌پذیر است.

مرامی همچنین به ارائه تسهیلات بانک آینده با کارمزد ۱۶ درصد اشاره کرد و ادامه داد: ثبت تقاضای این تسهیلات بدون محدودیت زمانی و میزان درخواستی همچنان ادامه دارد.

او اظهار داشت: تسهیلات صندوق کارآفرینی امید نیز با کارمزد ۴درصد تا سقف یکصد میلیون تومان است و ۲۰ درصد از میزان کل این تسهیلات معادل ۲۰۰ میلیارد تومان، پس از بررسی در کارگروه ملی به تقاضاهای بالاتر از یکصد میلیون تومان اعطا می‌شود.

وی درباره ثبت‌نام مرحله دوم تسهیلات کرونایی با کارمزد ۱۲درصد در سامانه کارا (وزارت کار) نیز گفت: نام‌نویسی این تسهیلات از اول دی ماه ۹۹ و به محض ابلاغ دستورالعمل آغاز می‌شود و دریافت تسهیلات مرحله دوم  کارا، برای افرادی امکان‌پذیر است که از طریق پیامک و یا اطلاعیه معاونت‌های تخصصی، مشمول دریافت اعلام می‌شوند.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه به نشانی اینترنتی  https://tohfeh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

دیدگاه