تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024

هفته فرهنگ لارستان احیا می‌شود

  • 24 آذر 1399 - 14:09
هفته فرهنگ لارستان احیا می‌شود

معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس که به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان نیز مشغول به کار است، گفت: بررسی احیای هفته فرهنگ لارستان در دستور کار است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس؛ در دیدار صمیمانه مسئولین انجمن های مختلف شهرستان با ریس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان که مسئولیت معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس نیز برعهده دارد، بررسی مسایل محوری برنامه های پیش رو در سه ماهه آینده که جنبه اجرایی داشته باشد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار مهدی امید بخش با اشاره به اینکه بررسی آیین نامه تدوین شده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان جهت اهدا نشان لارستان به مفاخر فرهنگی و هنری و شخصیت های تأثیرگذار در حوزه های مختلف در حال انجام است گفت: بررسی احیای هفته فرهنگ لارستان نیز در دستور کار گنجانده شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان افزود: مشخص نمودن برنامه های تاثیر گذار فرهنگی و هنری برای اجرا در سال ۱۴۰۰ با محوریت انجمن ها و تثبیت فعالیت  انجمن های فرهنگی و هنری در سال پیش رو نیز از دیگر فعالیت هایی است که در حال برنامه ریزی می باشد.

دیدگاه