جشنواره “خانه دوست کجاست” در فارس برگزار می‌شود

  • 17 مرداد 1399 - 19:09
جشنواره “خانه دوست کجاست” در فارس برگزار می‌شود

مرتضی سیف‌زاده رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس گفت: این سازمان با همکاری موسسه آموزش عالی حافظ شیراز جشنواره ‘خانه دوست کجاست؟’ را برگزار خواهد کرد.

مرتضی سیف‌زاده در آیین رونمایی از پوستر این جشنواره در شیراز افزود: یکی از وظایفی که در اساسنامه سازمان نظام مهندسی به آن اشاره شده پرداختن به مسائل فرهنگی است که برگزاری این جشنواره نیز در راستای همین وظیفه است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران می توانند زمینه ساز ارتقاء فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و علمی جامعه شوند و همه به ویژه سازمان‌های غیردولتی و مجموعه‌هایی مانند نظام مهندسی، نظام پزشکی و اتاق بازرگانی این رسالت را بر عهده دارند که از ظرفیت و توان خبرنگاران استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس و دبیر جشنواره خانه دوست کجاست هم گفت: این جشنواره در ۲ بخش اسکیس (نوعی طراحی با دست در معماری) و عکاسی برگزار می‌شود و علاقمند می‌توانند آثار عکاسی خود را تا یکم شهریورماه ۹۹ از طریق پست الکترونیکی pr@fceo.ir و khanedoost۹۹@yahoo.com و آثار اسکیس را به دبیرخانه جشنواره به آدرس شیراز، بولوار ستارخان، انتهای ۱۲ متری نمازی، سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس ارسال کنند.

سید امیر پیروز مرعشی افزود: عکاسان و خبرنگاران می‌توانند در بخش عکس جشنواره و دانشجویان رشته‌های معماری و طراحی نیز می‌توانند در بخش اسکیس مشارکت کرده و آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقمندان شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس به آدرس fceo.ir اطلاعات کامل در خصوص جشنواره را کسب کنند.

دیدگاه