تداوم تعطیلی کتابخانه‌ها در فارس

  • 20 اردیبهشت 1399 - 14:36
تداوم تعطیلی کتابخانه‌ها در فارس

روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس اعلام کرد که کتابخانه‌ها در این استان همچنان تعطیل است و فعالیت‌ها در فضای مجازی پیگیری می‌شود.

روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه‌های عمومی همچنان تا ۲۶ اردیبهشت ماه دایر نبوده و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌ها در بستر فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است: در چند هفته اخیر مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور با پیش بینی راهکارهای مختلف و در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی و پس از اطمینان از حفظ سلامتی اعضا و کتابداران، پی گیر بازگشایی کتابخانه های عمومی سراسر کشور هستند تا مطابق مقررات و ضوابط ستاد ملی کرونا، خدمات حضوری به مراجعان از سر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، از اسفندماه سال گذشته و با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز ارائه خدمات فیزیکی به اعضاء را تعطیل و فعالیت های فرهنگی و آموزشی را در بستر فضای مجازی ادامه داده‌اند.

دیدگاه