تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024

نمایش «استرالیا» از شیراز در جشنواره نگین خلیج فارس

  • 05 اردیبهشت 1399 - 7:51
نمایش «استرالیا» از شیراز در جشنواره نگین خلیج فارس

نمایش «استرالیا» از شیراز راهی بخش رقابتی نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس شد.

پس از بازبینی دست کم ۶۰ اثر نمایشی در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای، تعداد ۶ نمایش را در بخش صحنه‌ای و ۳ نمایش در بخش نمایش خیابانی جهت حضور و اجرا در نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس انتخاب شد.

بر این اساس، تئاتر استرالیا به کارگردانی سید محمدهادی هاشم زاده از استان فارس در جمع آثار منتخب بخش صحنه‌ای قرار گرفت.

این در حالیست که پخش فیلم‌های نمایش نهمین جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس پارس جنوبی عسلویه از طریق صفحه اینستاگرامی انجام می‌گیرد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، گروه‌های راه یافته به بخش پایانی جشنواره، فیلم آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده که با پخش فیلم از طریق صفحه‌ی اینستاگرامی جشنواره به نشانی جشنواره تئاتر نگین خلیج فارس festivalneginpersiangulf و در صفحه آپارات جشنواره به نشانی https://www.aparat.com/neginTheater آثار داوری خواهد شد.

نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر نگین خلیج فارس یادواره‌ی زنده یاد علی غلامی، به دبیری مجتبی عوض زاده به شکل مجازی از ۶ تا ۱۰ اردیبهشت جاری برگزار و برگزیدگان در اختتامیه آنلاین جشنواره همزمان با روز ملی خلیج فارس معرفی خواهند شد.

نهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر نگین خلیج فارس با حضور گروه‌های تئاتری از استان‌های بوشهر، هرمزگان، فارس، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد از برگزار می‌شود.

دیدگاه