تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024

“نسخه کاغذی نشریات تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی‌شود”

  • 13 فروردین 1399 - 7:59
“نسخه کاغذی نشریات تا پایان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی چاپ نمی‌شود”

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مقابله با کرونا؛ نسخه کاغذی نشریات تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی چاپ نمی‌شود.

صابر سهرابی گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور و توصیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی برفاصله گذاری اجتماعی، موضوع انتشار نشریات کاغذی در دستور کمیته اطلاع رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا قرار و مورد بررسی همه جانبه قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد فارس افزود:انتشار مطبوعات و نشریات کاغذی مستلزم فعالیت مجموعه‌ای از افراد از خبرنگاران تا صنعت چاپ و توزیع است و این روند بالقوه ممکن است به شیوع بیشتر بیماری بینجامد، برای اجرای حداکثری طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا، نسخه کاغذی نشریات تا پایان این طرح چاپ نخواهد شد و رسانه‌های مکتوب تمام ظرفیت خود را در فضای برخط و شبکه‌های اجتماعی برای تقویت جریان اطلاع رسانی و کارکرد آموزشی مقابله با کرونا همانند هفته‌های اخیر بکار خواهند گرفت.
این مقام فرهنگی استان گفت: در خصوص اعلام وصول‌ها پس از این اطلاعیه، برنامه ریزی لازم برای اعلام وصول براین اساس در دست اجرا است تا هیچگونه حقی از مطبوعات زایل نشود.

دیدگاه