هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج امسال برگزار می‌شود

  • 30 تیر 1398 - 10:53
هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج امسال برگزار می‌شود

دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج گفت: هفتمین دوره از دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج امسال برگزار خواهد شد.

محمد بادپر در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا خاطرنشان کرد: فراخوان دوسالانه‌ی نارنج، در روزهای ابتدایی مردادماه منتشر و از پُستر این رویداد ادبی رونمایی می‌شود.

بادپر افزود: خوشبختانه جایزه‌ی داستان کوتاه نارنج به‌خاطر مستقل بودن، آزاد بودن موضوع، سابقه و نوع برگزاری در بین اهالی و بسیاری از نویسندگان مستقل داستان، بسیار مورد احترام بوده و همین کار را برای ما، بسیار سخت کرده است .

دبیر دوسالانه داستان کوتاه نارنج با اشاره به حضور و همراهی نویسندگان سرشناس ایران با این رویداد ادبی، یادآور شد: خوشبختانه عملکرد کارگاه داستان باران و انجمن اهل قلم در کنار حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین مسئولین شهرستان جهرم باعث شده آیند‌ه‌ی بسیار روشنی پیش‌‌روی داستان‌نویسان این شهرستان قرار داشته باشد .

بادپر همچنین گفت: اطلاعات مربوط به این دوسالانه علاوه بر خبرگزاری‌ها از طریق سایت www.dastannaranj.ir نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این فعال ادبی گفت: هفتمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج توسط کارگاه داستان باران، انجمن اهل قلم شهرستان جهرم و موسسه فرهنگی هنری نارنج و با حمایت و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و سایر نهادهای فرهنگی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

دیدگاه