شیراز به مدت ۱۰ روز میزبان جشنواره فیلم فجر

  • 26 دی 1396 - 10:09
شیراز به مدت ۱۰ روز میزبان جشنواره فیلم فجر

دبیر جشنواره فیلم فجر استان فارس از برگزاری این رویداد فرهنگی در تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در شیراز خبر داد؛ استان فارس امسال میزبان جشنواره‌های موسیقی، تئاتر، فیلم، شعر و هنرهای تجسمی فجر است که در حال حاضر برنامه جشنواره موسیقی مشخص شده و از ٢۵ دی ماه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، فروغ عدالت‌پور با اشاره به برگزاری هجدهمین جشنواره فیلم فجر استان فارس همزمان با سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خبر داد و اظهار داشت: شیراز ١٠ روز میزبان بهترین فیلم‌های ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، وی با اشاره به برگزاری این رویداد از ١٢ تا ٢٢ بهمن ماه گفت: تلاش می‌شود که همه فیلم‌ها در شیراز اکران شود اما هنوز جزئیات این رویداد و برگزاری آن در شیراز مشخص نیست.

دبیر جشنواره فیلم فجر استان فارس افزود: قبل از برگزاری جشنواره امکان خرید بلیت به صورت اینترنتی در استان فارس وجود دارد که با تائید و اعلام شورای سیاستگذاری جزئیات آن اعلام می‌شود.

براساس اعلام ارشاد استان فارس بناست که فیلم‌های جشنواره فجر در تالار حافظ، یک سالن سینمای پردیس گلستان، ٢ سالن سینمای شهر آفتاب و همچنین سینما فرهنگ اکران شود.

استان فارس امسال میزبان جشنواره‌های موسیقی، تئاتر، فیلم، شعر و هنرهای تجسمی فجر است که در حال حاضر برنامه جشنواره موسیقی مشخص شده و از ٢۵ دی ماه آغاز می‌شود.

دیدگاه