چهارمین شماره مجله «توسعه نوین» منشتر شد

  • 12 آبان 1396 - 6:53

شماره آبان ماه مجله “توسعه نوین” منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی ماهنامه توسعه نوین شماره چهارم مجله توسعه نوین به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی سیدمحمودموسوی و سردبیری محمدمحسنی در آبان منتشر شد و بر روی دکه ها قرار گرفت.

این مجله که از سه بخش فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تشکیل شده در پرونده ای مفصل به بررسی حوزه فرهنگ در فارس با گفتگوهایی با مدیرکل و معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین رئیس انجمن تجسمی فارس و یادداشتهایی از فعالین هنری و فرهنگی در همین زمینه پرداخته است. انعکاس بزرگداشت استاد زمانیان نیز در این شماره توسعه نوین به چشم می خورد. بازدید استاندار فارس از دو هنرمند پیشکسوت و ستون جدید سرزمین ادب که به شعرهای شاعران گمنام می پردازد نیز از جمله بخش های این نشریه است.

در بخش اقتصاد نیز انعکاس انتصاب دکتر انصاری لاری به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش و همچنین بررسی چند نمایشگاه اقتصادی و فرهنگی در کنار یادداشت هایی در مورد راهکارهای توسعه و تجارت بخش های مهم این قسمت هستند.

در پایان نیز در بخش جامعه چندین روایت از فرسودگی و خطرات احتمالی بازار وکیل در کنار سفر یک روزنامه نگار به دمشق در ماه محرم و گفتگو با لژیونر دوچرخه سوار ایرانی در امارات تشکیل دهنده این قسمت هستند.

در آخر نیز به قلم یکی از روزنامه نگاران به آسیب شناسی مطبوعاتی محلی و روزنامه های شیراز پرداخته شده است.

دیدگاه