آغاز به کار رسمی آبان‌پرس، رسانه‌ای تازه در فارس

  • 17 مرداد 1396 - 11:01
آغاز به کار رسمی آبان‌پرس، رسانه‌ای تازه در فارس

سایت آبان‌پرس که از مدتی قبل فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده بود، از امروز سه‌شنبه ۱۷ مرداد کار خود را به طور رسمی آغاز می‌کند.

این سایت تلاش می‌کند با پایبندی به اصول حرفه‌ای و اخلاق روزنامه‌نگاری، صدای تازه‌ای در استان فارس باشد.

سایت آبان‌پرس با سردبیری محمدرضا نسب عبداللهی اداره می‌شود.

نسب عبداللهی فعالیت رسانه‌ای خود را از سال ۱۳۷۷ و با سردبیری نشریه دانشجویی «نقطه سر خط» در دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در استان کرمان آغاز کرد و سال ۱۳۷۸ به عنوان خبرنگار به هفته‌نامه گلبانگ آزادی پیوست.

او از سال ۱۳۸۵ نیز به عنوان عضر هیات تحریریه در روزنامه افسانه شیراز مشغول به کار شد.

نسب عبداللهی در طی حدود دو دهه فعالیت روزنامه‌نگاری با روزنامه‌ها، مجلات و  سایت‌هایی مانند «جامعه مدنی، نوروز، شهروند امروز، شرق، اعتماد ملی، هم میهن، چلچراغ، فرهنگ آشتی، آفتاب‌نیوز، CHN، ایران و…» به طور آزاد همکاری داشته است.

سردبیری سایت نیوزبان به عنوان اولین سایت دیده‌بانی خبر در ایران و سرپرستی و خبرنگار روزنامه کارگزاران در سال ۱۳۸۷ از دیگر سوابق اوست.

محمدرضا نسب عبداللهی همچنین رتبه دوم رشته اخلاق روزنامه‌نگاری در جشنواره سراسری مطبوعات در سال ۱۳۹۰ و رتبه سوم خبرنویسی اولین جشنواره سراسری «زن، رسانه و خانواده» در سال ۱۳۹۵ را در کارنامه خود دارد.

او در سال ۲۰۱۲ موفق شد گواهینامه «روزنامه‌نگاری آنلاین»‌ را از موسسه بین‌المللی گزارشگری جنگ و صلح (IWPR) دریافت کند.

فراخوان همکاری

افرادی که علاقه‌مند هستند با سایت آبان‌پرس همکاری داشته باشند، می‌توانند رزومه خود را به ایمیل abanpressiran@gmail.com یا تلگرام ۰۹۱۷۹۲۰۳۵۵۷ ارسال کنند.

با استفاده از فرم زیر نیز می‌توانید با ما در تماس باشید.



    [recaptcha]

     

    دیدگاه